amator'e küfür

Cuma, Şubat 29, 2008 zaman: Cuma, Şubat 29, 2008


karsiyaka klubu, istanbulsporla oynadiklari macta 90 dakika boyunca küfür ettikleri için, bir mac seyircisiz oynama cezasina carptirilmis.. buraya kadar normal gozukuyor dimi? yani sonucta bir futbol macinda olabilecek bişi. taraftarlar küfür ederler, saha kapanir.. makul.. hoş degil ama yine de..

ama hadise'nin sikkolasmasi karsiyakalilarin mac boyunca göztepeye küfür etmelerinin ogrenilmesi ile oluyor.. yahu adamlar amatör ligde, siz de birinci lige cikmaya oynuyorsunuz bu sene. 6 mactir kazanmissiniz büyük ihtimal seneye birinci lige cikan bir izmir takimi olacaksiniz yillar sonra, ama hala akliniz göztepede.. yazik..

sonra niye izmirde futbol gelismiyor.. aha bu yüzden gelismiyor.. kimse kendi işine bakmiyor cünkü izmirde. herkes baskasiyla o kadar mesgul ki, kendi gidisatini goremiyor..

haberin detaylari resmi siteden...


bu arada yandaki foto, yine resmi siteden. sahane bir duvar kagidi bence..

1 yorum:

KSK CARSI dedi ki...

cok guzel yazmışında sunuda bılmende fayda var yanlıs bılgı olmasın.
mac baslamadan 20 dk once mactan oncekı hafta göztepeli sergionun gol sonrası sortunu ındırdıgı ıcın bı makara beste yapıldı ıkı kere soylendı mactan 20 dk once ona gore yorum yapalım bence.
butun mac falan değil gordumde soyliyeyim dedim :D