2010 galatasaray:3 i.ankaragücü:0

Pazar, Mart 14, 2010 zaman: Pazar, Mart 14, 2010

(bu foto hakkinda "sabri hürriyete dört elle sarildi" gibi bir şey demek istiyorum.. dedim hatta.. vatan yahut silistre ulan!)


böyle yaratıcı olsam mesela tosun hakemin ağzından maçı anlatsam:

ya ben böyle şimdi gidiyorum kenardan tamam mı ofsayt mı diye baktım yok keita böyle bi dokundu geçti defansı anam dedim gol geliyo vurdu topa daha da dakika 3 haaaa vurdu döndü ankaragüclülerden allah dedim olmicak gol bi daha gitti top o jo'ya vurdu. hakem olduğun için keitayı alkışlamıyorsun tabi. benim tarafımda oynaması güzel oldu ama..

olmuyor tabi. insan dışarda arkadaşlarıyla maç izleyince aklında sabri'nin kaptanligi, baroş'un geri dönüşü, conan o brian'in arda'nın yanında oluşu ve gol sonrası inanilmaz sevinci, taraftarın baroş diye çıldırması gökçeklerin belediyenin parasiyla nasıl takım kurdukları hem ikinci planda kaliyor..

(jon stewart bakin en solda)

ama arkadaşlar güzeldir..

1 yorum:

Sürpriz Kupon dedi ki...

Daha söylenecek çok bir şey yok arkadaşlar. Handikaplı dedim, aslan parçalar dedim işte oldu. Son kaybettiğim 50 TL'lik kupondan sonra bi daha oynamayacam demiştim. Sonra o kaybettiğim kupona yatırdığım paranın 5 TL'sini geri yatırmış oley.com. Dedim bu rastlantı değildir oyna son dfa. O sırada Galatasaray'ım sahneye çıktı. Aslan parçalar arkadaşlar bunu unutmayalım.